Tuesday, July 5, 2011

Disini Tanah Tumpah Darah KU!

Mood: Sleepy
Drink: F&N Zappel 
Cigar: None
Weather Fine


"Kami inginkan kesamarataan..Kami ingin kan semua orang, semua kaum, semua Rakyat Malaysia mendapat peluang yang sama...Siapa yang layak, Siapa yang mampu, akan diberi peluang untuk menyambung Pelajaran...dengan memusnahkan sistem kuota ini....kita mampu hidup dalam keadaan aman dan sejahtera..."


aku bukan lah pejuang agung...aku bukanlah FISABILLILLAH yang masyur...aku adalah seorang Insan berbangsa MELAYU...bertutur dalam bahasa MELAYU...hidup dalam cara MELAYU...jika kesamarataan yang anda inginkan...aku tidak setuju sama sekali...


aku bukan ingin mencetuskan perbalahan antara kaum...aku bukanlah ingin mencari Publisiti murahan...aku cuma ingin MENUNTUT HAK sebagai orang MELAYU....tidak salah untuk hidup dalam suasana yang majmuk yakni berada dalam suasana yang berbilang kaum...tetapi apabila dipertikaikan HAK kami sebagai orang MELAYU...kami tidak teragak-agak untuk menuntut apa yang sepatutnya menjadi Milik kami...


Allahuakbar!!!


Written by
Ahmad Cabbage

No comments:

Post a Comment