Wednesday, August 24, 2011

H.O.L.I.D.A.Y

Mood: Hometown
Drink: Coke
Cigar: Salem Menthol
Weather: Rainy


hello peeps!!
lama gila xupdate blog...BAPAK LAMA....
hahahaha....gila sibuk dengan ASEAN CARNIVAL....Sibuk dengan Komander baru....sibuk ngan Research yg xpernah nk elok...sibuk ngan test...quiz...itu...ini....arrgghhh...!!
nak gila?da gila da pun...
stkt ni suma da beransur pulih dan tenang buat seketika....SEKETIKA ok?bukan selama2nya....hahaha...
biasa la kan...makin nk abeh ni...makin bersepah kerja...makin mengunung beban...papepun...insyaallah...semuanya akan berakhir tak lama lagi...


pape pun...puasa pun sudah sampai ke penghujung....lebih kurang dalam minggu depan da nk raya....mood raya tahun ni agak kurang...sebab jasad je sambut raya...hati ngan kerja lagi...nasib2...
sebelum terlupa...aku mengucapkan selamat menjalani ibadah PUASA(walaupun da nk abeh)...kepada yg pulang ke kampung halaman...berhati2 dijalan raya....xkesah la korang naik basikal ke...kereta lembu ke...sampan ke...Keselamatan harus diutamakan....jangan terlalu terburu2 pulang...
Salam Aidilfitri buat semua...
Maaf zahir & batin...
*awai gila aku wish raya....sebab aku pun xtau bila aku leh update blog ni lagi..:D
makan ketupat jangan lupa aku....
sekian


written by
Ahmad Cabbage

No comments:

Post a Comment